Vakances

SIA PK Mežs aicina darbā biroja administratoru -lietvedi

Pamata darba pienākumi:


  • Biroja ikdienas darba organizācija (epasti, telefonzvani, korespondence, sūtījumupieņemšana – nosūtīšana, kancelejas un sadzīves preču iegāde;
  • Informācijas aprites organizēšana uzņēmumā;
  • Lietvedības dokumentu sagatavošana, reģistrācija un uzturēšana atbilstoši likumdošanai un MK noteikumiem;
  • Grāmatvedības pirmsdokumentu ievade grāmatvedības programmā;
  • Ceļazīmju un degvielas atskaišu gatavošana;'
  • Darba laika tabeļu gatavošana, personālsadaļas pildīšana programmā Tildes Jumis.
  • Apdrošināšanu, atvaļinājumu un citu reģistru uzturēšana,
  • Izsoļu vietņu apzināšana, dokumentu gatavošana izsolēm;
  • Mājas lapas un internetvietņu uzturēšana;
  • Ikmēneša atskaišu gatavošana;
  • Citi vadības uzdevumi.

Prasības kandidātam:

  • amatam atbilstoša augstākā izglītība;
  • pieredze līdzīgā amatā;
  • labas prasmes darbam ar datoru (MS Word, Excel,Outlook) pieredzējuša lietotāja līmenī;
  • teicamas valodas, gramatikas un lietišķās sarakstes prasmes;
  • analītiska domāšana un augsta atbildības sajūta;
  • labas plānošanas spējas un prasme noteikt prioritātes;
  • augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu, angļu valodas zināšanas;
  • Pamatzināšanas grāmatvedībā un Tildes Jumis programmā, tiks uzskatītas par priekšrocību.

Uz darba interviju tiks uzaicināti kandidāti, kuri tiks izvirzīti 2. atlases kārtai.

SIA "PK Mežs"

Adrese: Rīga, Beverīnas iela 24, LV-1058, Latvija
Tālrunis: +371 67409550
Mob. tālrunis: +371 26490780
Fakss: +371 67409550
E-pasts: birojs@rpkgrupa.lv